.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

آخرین نظرات

 

  آیت الله سعیدی: آقای جلیلی از افتخارات نظام هستند

سعید جلیلی که امروز به قم سفر کرده است در ادامه برنامه‌های خود در این شهر در موسسه اسرا حضور یافت.

وی پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار جلیلی با این مرجع تقلید به صورت خصوصی برگزار شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه دیدارهای خود با علما و مراجع قم با آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی دیدار  کرد.

 آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار دکتر سعیدی جلیلی که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن خیر مقدم گویی اظهار داشت: بر اساس نشانه‌‌هایی که وجود دارد، شیعیان برای زیارت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، راهی ندارند، می‌توانند به این حرم بیایند.

وی با اشاره به اینکه در روایات اسلامی، قم، عش آل محمد است، گفت: آل الله به این شهر توجه خاصی دارند و از میان اهل بیت علیهم‌السلام، ایشان در این شهر حضور دارند و حضور در این مکان مقدس موجب بهشتی شدن افراد می‌شود؛ ما نیز خادمان بهشتیان در این بارگاه نورانی هستیم. خداوند بعد از حضور این بانو در این شهر، برکات زیادی را به این منطقه ارائه دادند.

وی ادامه داد: شما افتخار نظام هستید و هرجا می‌روید، همه از روحیه عزت و حکمت و اقتدار نظام سخن می گویند و مردم می‌بینند که رجلی که از گذشته تا امروز عزت و اقتدار نظام را در جهان دنبال نموده است اکنون به عرصه آمده است. حضرت امام به این مسئله اهمیت زیادی می‌دادند که عزت نظام اسلامی باید حفظ شود. غیرت اسلامی و ایمانی و ملی این بود شما در هر جا ظاهر شدید، با عزت‌مندی بوده است.

آیت الله سعیدی افزود: اگر مسئولان و رهبری در دنیا با اقتدار سخن می‌گویند، پشت گرمی به اذن خدا، مردان عرصه سیاست و خدمت امثال شما دارند. حال که خدا این نعمت را به شما داده است،‌ باید قدر بدانید. ما نیز از درگاه خداوند خواستاریم که شماها را در رسیدن و رساندن ایران به قله‌های مد نظر انقلاب موفق باشید.

دکتر سعید جلیلی صبح امروز با حضور در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی با ایشان به گفتگو پرداخت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی