.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

آخرین نظرات

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، ستاد دانشجویی دکتر جلیلی در دانشگاه امام صادق (ع) با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«یک ملت زنده از تهدید و فشار و سختگیری دشمن هرگز به زانو در نخواهد آمد. برای ما و برای همه‌ی کسانی که مسائل ایران را دنبال میکنند، معلوم شد که آنچه برای یک ملت مهم است، تکیه به استعداد درونی خود، توکل به خدای بزرگ، اعتماد به خود و عدم تکیه‌ی به دشمنان است؛ این است که میتواند یک ملت را به جلو ببرد.» (بیانات مقام معظم رهبری در حرم رضوی ۱/۱/۹۲).
شرایط کنونی انقلاب اسلامی ایران، جنبش های اسلامی در منطقه، حرکت رو به افول نظام سلطه از یک طرف و بیداری مستضعفین جهان از طرف دیگر حاکی از یک پیچ تاریخی است که در مقابل جهانیان واقع شده است. در شرایطی که چشم امید آزادی خواهان و مبارزان عالم به جمهوری اسلامی دوخته شده است و در شرایطی که جهانخوارن و دشمنان این انقلاب تمام تلاش خود را جهت ضربه زدن به آن بسیج کرده اند، انقلاب اسلامی باید با پیشرفت های علمی و اقتصادی خود و ایستادگی در مقابل زورگویی های مستکبرین، ملجاء و پناهگاه مستضعفان باقی بماند.
با نام گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، باید از تمامی ظرفیت های موجود جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو استفاده گردد. در این میان حضور کاندیداها و سلایق مختلف در عرصه می تواند به نشاط بیشتر فضای انتخاباتی کمک شایانی نماید اما بدون شک اصلح کسی است که در شرایط کنونی سنخیت ببیشتری با مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشد. کسی که با ملاک هایی نظیر کاری بودن، مردمی بودن، مقاوم بودن، ارزشی بودن، باتدبیر بودن و پایبندی به قوانین سازگار بوده، درد مردم را احساس کند و با پیروی از ولایت فقیه و منویات ایشان بتواند مقدمات پیشرفت کشور را فراهم نماید و در عین حال در مقابل زورگویی های دشمن مقاومت نماید.
به نظر می رسد از میان کاندیداهای موجود کسی که بیشترین سنخیت را با ملاک های فوق که از سوی امام خامنه ای مطرح گردیده است دارد، آقای دکتر جلیلی می باشد. ایشان کسی است که بیشترین نقاط قوت دولت‌های گذشته را دارد در عین حال فاقد اکثر نقاط ضعف آن ها بوده و دارای شخصیتی کم حاشیه می باشد و با وجود عدم وابستگی به احزاب و جریان ها توانایی ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی را دارد و انتخاب ایشان قدمی رو به جلو در جهت اهداف انقلاب اسلامی می باشد. از سوی دیگر ایشان نماد گفتمان مقاومت و ایستادگی دربرابر زورگویان جهانی و دفاع از منافع ملی در برابر زیاده خواهی آنان می‌باشند. ایشان در طول دوران حیات خود نشان داده‌اند که در مسیر دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و حقوق ملت مجاهد ایران ذره‌ای عقب نشینی نمی کنند. ما می دانیم که مسیر پیشرفت جز با مقاومت طی نخواهد شد و این آقای آقای جلیلی است که مرد مبارزه و مقاومت می‌باشد.
بنابراین ما دانشجویان مکتب امام صادق علیه السلام ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را وظیفه خود دانسته و در این راستا تمام توان اندیشه‌ای و اجرایی خود را جهت حمایت آقای دکتر سعید جلیلی به میدان خواهیم آورد.
والله المستعان
ستاد دانشجویی دکتر سعید جلیلی؛ دانشگاه امام صادق علیه السلام

نظرات  (۱)

میشه بگین این چجور رهبریه که میگه نظرم برای هیچکس مشخص نیست ولی همه میگن رهبر گفته جلیلی و البته شما به زور هم که شده اسمشو از صندوقت در میارید؟
پاسخ:
سلام.ماکه متوجه منظورتون نشدیم.اگه خودتون فهمیدین به ما هم بگین..!!

متشکر از ارسال نظر شما / یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی