.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

آخرین نظرات

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


جلیلی،رضایی،قالیباف،ولایتی،روحانی،غرضی،حدادعادل،عارف طبق خبر رسمی تایید صلاحیت شدند


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۸
حامی

 

  آیت الله سعیدی: آقای جلیلی از افتخارات نظام هستند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۰
حامی


جهت مشاهده خبرنامه روی تصویر کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۸
حامی

 موسم کنونی‌، موسم لجاجت‌، تصمیم‌گیری‌های فردی‌، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست‌، ولو این اهمال‌ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۱
حامی


ورود دکتر سعید جلیلی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و اعلام رسمی کاندیداتوری ایشان واکنشهای گوناگونی را در پی داشت و رسانه‌های منطقه ای و جهانی هر کدام از زاویه ای خاص به تحلیلی آن پرداختند. گزارش حاضر بخش کوچکی از این واکنش هارا مرور می نماید:

خبرگزاری شین‌هوای چین ورود سعید جلیلی به صحنه انتخابات را «غافلگیر کننده» ارزیابی کرد و خبرگزاری فرانسه در این‌باره گزارش داد: ورود جلیلی به صحنه، امید طرفداران رهبری را افزایش داد و شور و شوق جدیدی در آنها ایجاد کرد و باعث شگفتی کاندیداهای موجود شد.

الاهرام روزنامه مصری در این باره نوشت:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۸
حامی

بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)

هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذاست «مفسد» است

اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است و مفسد است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.

*شورای نگهبان گوش به حرف عده‌ای که به اصطلاح مترقی هستند ندهد

...شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد. به هیچ وجه گوش به حرف عده‌ای که می خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند، ندهید، قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید. اصولا آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست ، نه مردم، اگر صد میلیون آدم ، اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همه آنها حرفی می زنند که بر خلاف حکم قرآن است بایستید و حرف خدا را بزنید، ولو اینکه تمام بر شما بشورند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۲
حامی

 دکتر جلیلی در پاسخ به یکی از خبرنگاران خارجی در کنفرانس خبری خود درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: «امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مردم سالاری دینی به گونه‌ای است که در آن  نشاط سیاسی، رقابت‌های سیاسی هرچه بیشتر می‌شوند و بیشتر ظهور پیدا می‌کنند، موجب تثبیت بیشتر نظام سیاسی جمهوری اسلامی می‌شود.»

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۹
حامی

با توجه به استقبال گسترده و حجم بالای اعلام آمادگی گروهای مختلف برای همکاری در تبلیغات انتخاباتی دکتر جلیلی موارد زیر به اطلاع همه عزیزان می‌رسد:

۱- ضمن تشکر از همه‌ی برادران و خواهرانی که از شهرها و استان‌های مختلف و صنوف و اقشار متنوع اعلام آمادگی برای همکاری نموده‌اند تاکید می‌شود فعالیت‌های همه‌ی عزیزان در راستای معرفی هر چه بهتر گفتمان مقاومت و پیشرفت و آقای دکتر جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح، نیازی به نصب نماینده‌ی خاص از مراکز استانی و کشوری ندارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۶
حامی

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، ستاد دانشجویی دکتر جلیلی در دانشگاه امام صادق (ع) با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«یک ملت زنده از تهدید و فشار و سختگیری دشمن هرگز به زانو در نخواهد آمد. برای ما و برای همه‌ی کسانی که مسائل ایران را دنبال میکنند، معلوم شد که آنچه برای یک ملت مهم است، تکیه به استعداد درونی خود، توکل به خدای بزرگ، اعتماد به خود و عدم تکیه‌ی به دشمنان است؛ این است که میتواند یک ملت را به جلو ببرد.» (بیانات مقام معظم رهبری در حرم رضوی ۱/۱/۹۲).

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۰
حامی

غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب سخن می‌گفت، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با حضور هاشمی و مشایی در انتخابات شما به نفع سعید جلیلی کناره‌گیری خواهید رفت یا خیر، گفت: ما از چند ماه پیش که با آقایان ولایتی و قالیباف ائتلاف کردیم قرار‌مان بر این بود که بین اصولگرایان وحدت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه فلسفه ائتلاف پیشرفت این است که

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۳۳
حامی