.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

.

بر و بچه های حامی دکتر سعید جلیلی

آخرین نظرات
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۶

اعلامیه شماره ۳ ستاد حیات طیبه

با توجه به استقبال گسترده و حجم بالای اعلام آمادگی گروهای مختلف برای همکاری در تبلیغات انتخاباتی دکتر جلیلی موارد زیر به اطلاع همه عزیزان می‌رسد:

۱- ضمن تشکر از همه‌ی برادران و خواهرانی که از شهرها و استان‌های مختلف و صنوف و اقشار متنوع اعلام آمادگی برای همکاری نموده‌اند تاکید می‌شود فعالیت‌های همه‌ی عزیزان در راستای معرفی هر چه بهتر گفتمان مقاومت و پیشرفت و آقای دکتر جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح، نیازی به نصب نماینده‌ی خاص از مراکز استانی و کشوری ندارد.

و البته هیچ ستاد خود جوشی نیز نباید خود را نماینده‌ی رسمی یا انحصاری ایشان در منطقه یا صنف خود اعلام کند و شکل‌گیری ستادهای موازی بلامانع است. اما هر مجموعه باید ستاد مرکزی را از طریق راه های اعلام شده در سایت مطلع کند.

پس از شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی مسئولان استانی صرفا برای نظارت بر کار ستادهای خودجوش مردمی معرفی خواهند شد.

بدیهی است هیچ تخلفی از منشور انتخاباتی حیات طیبه مورد تایید نبوده و مسئولیت آن بر عهده‌ی متخلفان است و در صورت گزارش تخلف، موارد از طریق سایت حیات طیبه قابل پیگیری و اعلام است.

۲- آنچه تاکنون در سایت حیات طیبه ارائه شده قابلیت استفاده و بازتولید در قابل‌های متنوع در ستادهای مردمی دارد. سخنرانی‌های دکتر جلیلی و پوسترها و تصاویر و یادداشت‌ها و تحلیل‌ها و جزواتی که در سایت ارائه شده و به مرور به آن افزوده خواهد شد می‌تواند دستمایه‌ی فعالیت‌های تبلیغی هواداران قرار گیرد.

۳- همه‌ی ستادهای خود جوش مستقلا گزارش تشکیل و فعالیت‌های خود را به همراه شماره تماس به شکل مستمر به ایمیل gozaresh@drjalily.com ارسال نمایند.

۴- ستادهای موازی محلی و صنفی حتی الامکان تلاش کنند هماهنگی داشته و جلسات مشترکی برای هم افزایی برگزار نموده و گزارش آنرا به ایمیل فوق ارسال نمایند.

۵- همه‌ی فعالان ستادهای خودجوش مردمی ارتباط خود را با سایت حیات طیبه برای اخذ آخرین اخبار و اطلاعات موثق مربوط به حضور دکتر جلیلی در انتخابات حفظ کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی